piątek, 3 stycznia 2014

Dawno się nie udzielałam na blogu, ale święta i przygotowania do nich pochłonęły mój czas. Własnoręcznie zrobiłam trochę prezentów i dekoracji świątecznych.
Oto piesek wydziergany na szydełku, pojechał w świat i sprawił radość.






Następny prezent to naszyjniko-kołnierzyk wykonany szydełkiem z białej wełny ze srebrną nitką. Można zakładać też zamiast szalika.




No i oczywiście dekoracje świateczne. Choinka i anioły, wykonane również z włóczki na szydełku.







Serweta oczywiście też mojej roboty, niedawno ukończona.


Teraz mam nowy projekt do zrobienia i jak będzie gotowy, to się pochwalę:)

2 komentarze:

  1. piesek jest świetny! :))) i naszyjniko-kolnierzyk również :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki, ciesze sie ze sie podoba:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń